CD&V LUBBEEK KOMT NAAR UW BUURT!

U wordt vriendelijk uitgenodigd op ons laatste caravanmoment aan de Sint-Martinuskerk, Dorpskring, Lubbeek volgende zaterdag 2/6 van 10u tot 12u.

In ons Krantje van  januari 2018 schreven wij onderstaand artikel. Krachtig besturen dankzij uw medewerking blijft onze leuze. Ondertussen naderen wij het einde van de rit ...

Wij stonden dit jaar met onze caravan op 5 plaatsen, telkens op een zaterdag van 10u tot 12u:

24/2: bij onze voorzitter, Geulbosweg in Lubbeek
24/3: aan de Sint-Kwintenskerk te Linden
7/4:   aan de Sint-Bernarduskerk, Staatsbaan te Lubbeek
21/4: aan de Sint-Pieterskerk in Pellenberg
5/5:   aan de lerarenparking, Santro, te Binkom

Hieronder vindt u het artikel in ons Krantje van januari 2018. U vindt het Krantje volledig terug op onze website http://lubbeek.cdenv.be/Publicaties.

CD&V Lubbeek staat voor krachtig bestuur en dat vertrekt vanuit begripvol luisteren, naar u, naar de burger. Vanaf februari 2018 trekken we in onze gemeente rond, met onze caravan. We houden halt op verschillende plaatsen in Lubbeek, ook bij u in de buurt. WIJ komen luisteren naar de wensen van onze inwoners, dat is ons hoofddoel. Samen pakken we het Lubbeekse beleid aan.

CD&V Lubbeek heeft de laatste 5 jaar mee het gemeentelijk beleid bepaald. Dit in constructief overleg en vlotte samenwerking binnen de huidige coalitie. Geen slogans, maar concrete oplossingen. De afgelopen jaren kunnen we terugblikken op een reeks belangrijke realisaties en dit steeds binnen de budgettaire mogelijkheden.

WIJ hielden onze inwoners hiervan op de hoogte via ons krantje en de nieuwsbrieven. Neem gerust een kijkje op onze website http://lubbeek.cdenv.be. Ook via de sociale media zoals facebook kan u ons volgen op www.facebook.com/cd&vlubbeek/.

WIJ hebben steeds getracht om bereikbaar en aanspreekbaar te zijn. U kon ons vinden op één van de vele evenementen en eetfeesten die de afgelopen jaren door de Lubbeekse verenigingen werden georganiseerd.

Maar om er zeker van te zijn dat we echt niemand missen, komen WIJ tot bij u in de buurt. Onze caravan is daarbij de centrale ontmoetingsplaats. U krijgt van ons een uitnodiging in de bus wanneer we in uw buurt halt houden. Kom gerust langs voor een tas koffie en een gesprek met onze CD&V-mandatarissen.

Op zaterdag 24 februari 2018 om 10 uur lanceren we onze toer in de voortuin van onze voorzitter, Andries Hofkens, Geulbosweg 3, Lubbeek. Hou dus uw brievenbus en onze caravan in het oog en kom zeker eens langs! Tot binnenkort!