Lubbeek Feest zaterdag 1 juli 2017 met dank aan het Gemeentebestuur

zaterdag, 1 juli, 2017

Vlaanderen Feest en Lubbeek Feest mee!

Dienst cultuur werkt samen met dienst economie om een fijn evenement te organiseren voor de dorpsgenoten.

We hebben voor de senioren: een leuk optreden van zanggroep Vrolijke Zangers van 15 tot 16u.

We hebben voor de kinderen: kermis, kinderanimatie, tekenwedstrijd en een show om 18u.

We hebben een fijn avondprogrammamet optredens van eigen bodem: om 19u Pete Corman en om 21.30 Mission Impossible.

We sluiten de dag af met een knalfuif Lubbeatz

Vraagje:

Heeft er iemand nog oud speelgoed, kinderkledij, etc, doe mee aan de rommelmarkt. De standjes zijn gratis! Inschrijven via economie@lubbeek.be

Aan onze ondernemers of consulten: wil je graag een gratis standje op de braderij. verkoop je leuke spulletjes. Schrijf je in via economie@lubbeek.be

Hopelijk mogen we ook jou die dag ergens begroeten!

HIERNA VIND JE HET PROGRAMMA

Op zaterdag 1 juli e.k. pakt de gemeente Lubbeek uit met de vijfde editie van “Lubbeek Feest!”. Het wordt een gezellige namiddag voor jong en oud! Om 13u komt ons feestplein tot leven met een braderie, kermis, activiteiten en attracties voor heel de familie. Vanaf 19u barst het feest dan echt los in een aangename festivalsfeer met talenten van eigen bodem en nadien een afsluiter in stijl met een echte Lubbeekse fuif! Niet te missen dus, dit jaarlijks evenement.

Namiddag:

•13u:

oBegeleide wandeling o.l.v. gids Natuurpunt Lubbeek (7km)

oBegeleide fietstocht (25 km) (ook mogelijk om fietstocht individueel te doen)

•Doorlopend vanaf 13u: kermis

•14u – 19u:

obraderie & rommelmarkt

ostraattheater met Dolle Pret

oWabboeAH!: Een spectaculaire act vol poëzie. Twee grappige clowneske figuren die je verrassen, ontroeren en vol spanning laten toekijken! Geniet van hun bokkensprongen en visuele humor.

oWendy De Vlieger: Vlieg met Wendy mee! Wendy huppelt vrolijk rond. Beide ogen springen alle kanten uit. Kinderen worden spontaan vrolijk als Wendy passeert. Geef een high five, poseer op de foto of dans gewoon gezellig mee.

oKinderanimatie: kindergrime, gekke kapster, airbrush tattoo, karikaturist, clown Flipo met bakfiets

•14u – 16u30: Cirkus in Beweging met open piste circusworkshop

•15u – 16u: optreden Vrolijke Zangers

•16u30: uitreiking prijzen kindertekenwedstrijd

•17u – 18u: optreden Reginald en de BosBeesten (feestband voor kids - website )

Reginald speelt muziek voor rockers, voor punkers, voor dansers, voor meezingers,… en voor jou! Kom je kijken, kom je mee feesten?

Avond:

•19u – 20u30: optreden Pete Corman, Lubbeekse singer-songwriter

•21u – 22u30: optreden Ingrid & Xavier (Mission Impossible), Lubbeekse coverband

•Vanaf 23u: fuif

Praktische info:

Zaterdag 1 juli vanaf 13u

Site zaal Libbeke, Gellenberg, 3210 Lubbeek

Inkom & kinderattracties gratis (kermisattracties betalend)