Kan je deze mail niet lezen? Klik hier
NIeuwsbrief van 15 maart 2018
Zondag 18 maart 2018 - Dag van de Zorg
Wat staat op het programma ?
- Onze nieuwe vrienden van de Buurderij komen langs,
- LOGO (LOkaal GezondheidsOverleg) komt ons gezamenlijk gezondheidsbeleid voorstellen,
- een sneak preview van onze nieuwe assistentiewoningen!
- 's Middags: Steak-Friet (of vidée) voor €7,5! (tussen 11u30 en 14u30)
- en nog veel meer ..... http://lubbeek.cdenv.be/nieuws/nieuws/dag-van-de-zorg-op-zondag-18-maart-2018/
Op 8 maart 2018 was het Internationale Vrouwendag. Overal ter wereld riepen vrouwen op tot meer gelijkheid. Ook bij Vrouw & Maatschappij grepen wij deze gelegenheid met beide handen aan. Wij ijveren voor meer pariteit in het lokaal beleid en doopten 8 maart om tot ≠sjerpendag.
Onze Caravancampagne is gestart op zaterdag 24 februari 2018. Wat houdt dit in? Wij trekken in onze gemeente rond, met onze caravan. Wij komen bij u in de buurt om te  luisteren naar de wensen van onze inwoners, dat is ons hoofddoel.
Onze volgende halte is op zaterdag 24 maart 2018 van 10u tot 12u aan de kerk van Linden. Wij nodigen u hiervoor graag uit. Kom uw verhaal doen bij een warme tas koffie. Meer weten?  Klik:
17 april 2018: themadag over ‘een waardig levenseinde’, raakt de zeer gevoelige thema’s aan van euthanasie, palliatieve sedatie… Heel wat mensen leven in onzekerheid en onwetendheid over de manier waarop ze hun levenseinde zullen beleven. Wil je deelnemen aan deze themadag, schrijf je in via https://senioren.cdenv.be/nieuws/nieuws/themadag-een-waardig-levenseinde-op-17-april-2018/