CD&V Lubbeek
01/09/2016

CD&V Lubbeek en het nieuwe schooljaar 2016 - 2017

Wij duimen met onze ganse ploeg.

Onze ploeg wordt sedert het voorjaar 2016 vakkundig geleid door nieuwe voorzitters:

afdelingsvoorzitter: Andries Hofkens

voorzitter van de Senioren: Gerard Janssens

voorzitter van Vrouw & Maatschappij: Marleen Deputter

voorzitter CD&V Jongeren: Ellen Lammens

U leest hun doelstellingen in deze Nieuwsbrief ...

Zij maken tevens deel uit van het Kernbestuur.

Voor het voltallige Kernbestuur klik je hieronder.

Andries Hofkens
Voorzitter CD&V Lubbeek

Op dinsdag 1 maart was het dan zover: de Lubbeekse CD&V trok naar de stembus. Deze keer niet voor een gemeentelijk mandaat, maar voor hun eigen partijbestuur. Naast het stemmen was het ook en vooral een blij weerzien van enthousiaste partijleden. Ellen Lammens werd bevestigd in haar functie als voorzitter van onze ruime jongerenafdeling. Daarnaast werden Marleen Deputter en Gerard Janssens met een overtuigende stemming verkozen als voorzitter van respectievelijk Vrouw & Maatschappij en de Senioren.

Die avond kreeg ik van onze leden eveneens het vertrouwen om de komende drie jaar het voorzitterschap van onze afdeling op te nemen. Meer nog dan de stemming zelf, waren de reacties op mijn motivatie en verkiezing bijzonder hartverwarmend en ondersteunend … zoals dat past binnen een partij die werkt aan een warm Lubbeek.

De komende drie jaar zal er alvast werk gemaakt worden van een afdeling met visie die er staat, die er goesting in heeft en die dat breed uitdraagt. Met het sterke team van vandaag is het succes verzekerd.

Twee woorden van dank, waarvan de eerste uitgaat naar onze leden voor het vertrouwen en waarvan de tweede uitgaat naar Jozefien, Marijke, Katrien, Jaak en Jan voor hun inzet in het kernbestuur.

Hopelijk tot op één van onze activiteiten!

Warme groeten,
Andries
aehofkens@yahoo.com
0498/345.271

Wil je een mailtje sturen naar Andries, klik hieronder

Lees meer ›

Wenst u ook de website te consulteren? Klik hieronder

Gerard Janssens, voorzitter CD&V-senioren

CD&V-senioren zijn politiek actieve zestigplussers die actief betrokken willen zijn bij het maatschappelijk gebeuren, die zich inschrijven in de doelstellingen van onze beweging en partij.  Voor de senioren worden tweemaandelijks door CD&V nationaal themadagen  georganiseerd en ook op regionaal vlak zijn er een aantal bijeenkomsten. De CD&V-senioren van Lubbeek zullen ook lokaal een aantal activiteiten inrichten.

Marleen Deputter, voorzitter CD&V
Vrouw & Maatschappij

Ik woon in Linden, waar ik ben geboren en getogen. Ik ben actief in de vrouwenbeweging. Ik organiseer graag en breng graag mensen samen. Als voorzitster van Vrouw en Maatschappij Lubbeek wil ik me inzetten voor een Lubbeek waar iedereen zich welgekomen voelt en zich aangesproken voelt om “uit haar of zijn kot” te komen en mensen te ontmoeten. Want waar mensen samen komen, ontstaan sterke ideeën, sterke banden en sterke verhalen. Vrouw en Maatschappij Lubbeek wil meeschrijven aan sterke verhalen.

Ellen Lammens,
voorzitter Jong CD&V

Als gemeenteraadslid was ik de voorbije jaren al bezig met het belang van de jongeren in Lubbeek.
De komende 3 jaar en zeker in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2018 zal mijn taak als jongerenvoorzitter nog belangrijker worden.
Zo willen we ervoor zorgen dat jongeren kansen krijgen binnen CD&V en dat er jonge accenten in het beleidsplan komen.
Daarnaast zullen we ons jaarlijks kindercarnaval blijven organiseren, een populaire activiteit voor jong en oud.

woensdag, 4 oktober, 2017
Info-avond: Vernieuwd sociaal beleid met Jo Vandeurzen en Hugo Simoens