Zaterdag 5 mei 2018 - Caravanmoment, Lerarenparking aan zaal Santro in Binkom van 10u - 12u

CD&V Lubbeek staat voor krachtig besturen en de hamer is ons symbool

En dat vertrekt vanuit begripvol luisteren, naar u, naar de burger. Sedert 24 februari 2018 trokken we in onze gemeente rond, met onze caravan. We hielden al halt op 24/2 bij onze voorzitter Andries, en op 24/3 aan de kerk van Linden. WIJ komen luisteren naar de wensen van onze inwoners, dat is ons hoofddoel. Samen pakken we het Lubbeekse beleid aan.

Onze volgende halte is op zaterdag 21 april 2018 aan de kerk van Pellenberg van 10u - 12u.

Telkens van 10u - 12u

CD&V Lubbeek heeft de laatste 5 jaar mee het gemeentelijk beleid bepaald. Dit in constructief overleg en vlotte samenwerking binnen de huidige coalitie. Geen slogans, maar concrete oplossingen. De afgelopen jaren kunnen we terugblikken op een reeks belangrijke realisaties en steeds binnen de budgettaire mogelijkheden.

WIJ hielden onze inwoners hiervan op de hoogte via onze Krantjes (reeds 5de jaargang) en de Nieuwsbrieven (4de jaargang). Neem gerust een kijkje in de diverse rubrieken van deze website (http://lubbeek.cdenv.be). Ook via de sociale media zoals facebook kan u ons volgen op www.facebook.com/cdenvlubbeek

WIJ hebben steeds getracht om bereikbaar en aanspreekbaar te zijn. U kon ons vinden op één van de vele evenementen en eetfeesten die de afgelopen jaren door de Lubbeekse verenigingen werden georganiseerd.

Maar om er zeker van te zijn dat we echt niemand missen komen WIJ tot bij u in de buurt. Onze caravan is daarbij de centrale ontmoetingsplaats. U krijgt van ons een uitnodiging in de bus wanneer we in uw buurt halt houden. Kom gerust langs voor een tas koffie en een gesprek met onze CD&V-mandatarissen.

In het lijstje bovenaan vindt u onze caravan op diverse plaatsen in alle deelgemeenten, telkens vanaf 10u.
Kom gerust eens langs. Wij luisteren naar uw boodschap of suggesties met een kopje koffie in een warme omgeving.

En om onze campagne kracht bij te zetten gebruiken wij onze hamer. Tijdens elke Caravanhappening kunt u komen spijkers kloppen. Wij geven u de hamer en zorgen ervoor dat u letterlijk een krachtig signaal kunt geven.