CD&V Lubbeek staat voor krachtdadig bestuur en dat vertrekt vanuit begripvol luisteren, naar u, naar de burger.

Vanaf februari 2018 trokken we in onze gemeente rond, met onze caravan. We hielden halt op verschillende plaatsen in Lubbeek, ook bij u in de buurt. WIJ luisteren naar de wensen van onze inwoners, dat is ons hoofddoel.

Samen pakken we het Lubbeekse beleid aan.

CD&V Lubbeek heeft de laatste 5 jaar mee het gemeentelijk beleid bepaald. Dit in constructief overleg en vlotte samenwerking binnen de huidige coalitie. Geen slogans, maar concrete oplossingen. De afgelopen jaren kunnen we terugblikken op een reeks belangrijke realisaties en dit steeds binnen de budgettaire mogelijkheden.

WIJ hielden onze inwoners hiervan op de hoogte via ons krantje en de nieuwsbrieven. Neem gerust een kijkje onder onze publicaties

Ook via de sociale media zoals facebook kan u ons volgen op www.facebook.com/cdenvlubbeek/.

WIJ hebben steeds getracht om bereikbaar en aanspreekbaar te zijn. U kon ons vinden op één van de vele evenementen en eetfeesten die de afgelopen jaren door de Lubbeekse verenigingen werden georganiseerd.

Maar om er zeker van te zijn dat we echt niemand missen, kwamen WIJ tot bij u in de buurt. Onze caravan was daarbij de centrale ontmoetingsplaats voor een tas koffie en een gesprek met onze CD&V-mandatarissen.

CD&V LUBBEEK LUISTERT NAAR U!

Met de caravancampagne gaan we de boer op