24 februari 2018 Caravancampagne bij Andries Hofkens

Min 2° daarboven aan de Geulbosweg in Lubbeek, bij onze voorzitter Andries Hofkens. Het opstellen van de caravan was eenvoudig. De 2 bijhorende tenten werden met 4 kloeke CD&V’ers op een mum van tijd opgezet. Vooral de opstelling “tegen de wind in” was belangrijk. Het zonnetje zorgde ruimschoots voor enige warmte. Dit alles bij de dampende koffie en warme chocolade.

Tussen 10u en 12u konden onze mandatarissen een vrij behoorlijk aantal bezoekers verwelkomen. Zoals aangekondigd konden zij hun verhaal, suggesties, raadgevingen, enz. kwijt omtrent de krachtlijnen van ons verkiezingsprogramma 2019 – 2024 nl. Mobiliteit in Lubbeek, Sociaal in Lubbeek, Thuis in Lubbeek. Dit alles werd netjes genoteerd. Heel wat nuttige tips zullen we zeker weerhouden.

De volgende afspraken van onze Caravancampagne "CD&V komt naar uw buurt":

• zaterdag 24 maart 2018 van 10u tot 12u in Linden aan de Sint Kwintenskerk, Martelarenplaats 1
  • zaterdag 7 april 2018 van 10u tot 12u in lubbeek, Sint Bernardus kerk, Staatsbaan 176

Wij herhalen graag nog even waarom wij deze campagne opzetten:

CD&V Lubbeek staat voor krachtdadig bestuur en dat vertrekt vanuit begripvol luisteren, naar u, naar de burger. Vanaf februari 2018 trekken we in onze gemeente rond, met onze caravan. We houden halt op verschillende plaatsen in Lubbeek, ook bij u in de buurt.

WIJ komen luisteren naar de wensen van onze inwoners, dat is ons hoofddoel.

Samen pakken we het Lubbeekse beleid aan.

Kom uw verhaal doen bij een warme tas koffie en dito chocoladedrank.

Kan u er dan niet bij zijn? Wij komen nog in uw buurt

• op zaterdag 21 april in Pellenberg, Kerkplein
  • op zaterdag 5 mei in Binkom, aan de lerarenparking (achter zaal Santro)
  • op zaterdag 2 juni in Lubbeek Sint Martinus, Dorpskring, parking kerk

Het volledige lijstje vindt u hieronder.

De fotogalerij hieronder datert van zaterdag 24 februari, ons 1ste Caravanmoment aan de Geulbosweg in Lubbeek, bij onze voorzitter Andries Hofkens.